Bratca, ultima destinatie

Intr-o zi de toamna, la inceputul scolii clasei a 9-a ne-am strans in grup mai mare din scoala, cam din fiecare clasa si ne-am hotarat impreuna cu profesorul de istorie sa fcem o excursie de 3 zile la Bratca, am gasit sa ne cazam la o cabana inconjurata doar de padure, o priveliste minunata. Am plecat dimineata cu trenul, am facut cum 2 ore dupa cate imi amintesc, am ajuns in Bratca si nu avem transport spre cabana, era la cativa km de gara, am mers pe jos, ne-am facut poze, iar dupa 30 de minute am ajuns la cabana, ne-am stabilit  fiecare in camera, iar cand a venit seara a inceput distractia, baietii au inceput sa bea, am dansat toti, ne-am simtit fiarte bine, doua nopti in acelesi ritm. Colegii au fost foarte de treaba, ne-am inteles toti foarte bine ! Aceasta e ultima mea destinatie in care am fost in exursie, sper sa mai fie si altele ! :)

Comentarii

Postări populare